Salsa i Pakhuset!
august 23 @ 15:00 - 18:00

đđ¶ Salsa i Pakhuset! đ¶đ
SĂ„ er det tid til at svinge hofterne og lĂŠre et par brandvarme trin, nĂ„r Odense Salsaforening inviterer til SALSA DANS i Drivhuset. đ„đ
Er du ny pÄ gulvet? Intet problem! De dygtige instruktÞrer starter dagen med en times introduktion til bÄde salsa og bachata, sÄ alle kan fÞlge med. Derefter Äbnes der op for socialdans med en blanding af salsa, bachata, kizomba og zouk.
Kom alene eller med en partner â uanset om du er begynder eller Ăžvet, er du garanteret en festlig eftermiddag fyldt med rytmer og god stemning.
đ Drivhuset, hal 3
đ Kl. 15.00-18.00
đž Helt gratis og uforpligtende
Vi ses pÄ dansegulvet