KOM TIL UTRADITIONEL JULEFROKOST I PAKHUSET

All inclusive!

Julefrokost-i-storms-pakhus-2023

Her er den traditionelle julefrokost skiftet ud med street food i alle afskygninger. Der vil være julepyntet op til den helt store (- og lettere overvældende) guldmedalje og Pakhusets værter byder jer velkommen med en velkomstdrink ved bordet, hvor I også får udleveret madkort samt et armbånd til fri bar. Under hele arrangementet er der enten musik eller underholdning samt dansegulv. I kan desuden nappe et spil beer pong eller udfordre hinanden på en “hammer maskine”.

Hver især får I et madkort med alt i alt 150kr (eller mere efter aftale) og kan derfor helt frit gå på rov blandt madboderne. Drikkepakken er også tilpasset så alle kan være med, da der både er et udvalg af vin, øl og spiritus med og uden alkohol.

juletegninger_samlet (2)

Aftenens program er spækket med underholdning og musik. Det eneste I skal beslutte er hvad I ønsker at spise. Der skal bestilles til minimum 4 personer pr selskab Se nedenfor, hvad er inkluderet i prisen.

Pris i alt 749 DKK
pr person inkl. moms

reservation@stormspakhus.dk
+45 33 93 07 60
Julefrokost program storms pakhus 2023
Julefrokost i Storms Pakhus 2023 selskab
Julefrokost I Storms Pakhus 2023 Drag Show
Julefrokost i Storms Pakhus 2023 middag

Hvad indeholder prisen?

Fri bar fra kl. 18 til midnat

Odense Pilsner, Odense Classic, Rødhætte

Husets rød-, hvid- og rosévin

Husets vodka, gin og rom m. sodavand eller æblejuice

Uden alkohol: Gin&Tonic m. Tanqueray 0.0,
Heineken 0.0, sodavand, Rebæl

gastrosaft og Adelhardt saft.

Det får i også med

1 velkomstdrink

Madkort på 150,- (I går selv ud og vælger jeres mad )

Fri bar i 6 timer kl. 18.00

Musik, underholdning, pynt og aktiviteter

1 Irish coffee eller 1 kop kaffe

juletegninger_samlet (2)
https://stormspakhus.dk/julefrokost-2023/#kontakt-julefrokost
Julefrokost i Storms Pakhus 2023 Grupper

DATOER FOR
JULEFROKOST I PAKHUSET

Fredag 24. november (UDSOLGT)
Lørdag 25. november
Fredag 1. december (UDSOLGT)
Lørdag 2. december (UDSOLGT)

BOOK DIN JULEFROKOST

Klar til at booke? Så grib telefonen og ring til os på +(45) 33 93 07 60, udfyld kontaktformularen på siden her, eller send en mail med ønske til dato og antal deltagere på reservation@stormspakhus.dk

Betalingsbetingelser:

Selskaber på under 10 personer skal betales med kort på dagen.

Selskaber på 10 personer og derover faktureres som følger:
50 % af beløbet betales 4 uger før arrangementets afholdelse.
Resterende 50 % fremsendes efter endeligt antal er meddelt - og skal være betalt inden arrangementets afholdelse.
Evt. ekstra forbrug på dagen - betales med kort på dagen

Afbestillingsbetingelser:

Afbestilling af selskaber på 20 gæster og derover, kan annulleres rettidigt senest 4
uger før afviklingen af det bestilte arrangement.

Afbestilling af selskaber på mindre end 20 personer, kan annulleres rettidigt senest 2
uger før afviklingen af det bestilte arrangement.

Afbestilles hele selskabet eller reduceres der mere end 10 % er følgende regler
gældende:

  • Til og med 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, opkræves der 50 % af
    prisen for de bestilte ydelser.
  • Senere end 7 dage før afviklingen af det bestilte arrangement opkræves der 95 % af
    prisen for de bestilte ydelser.
  • Ved manglende fremmøde (no show) opkræves fuld pris for hele arrangementet.
  • Alle ændringer skal foretages skriftligt
  • Det antal deltagere, der er oplyst 7 dage inden afholdelse er bindende til betaling
    (ved selskaber over 20 pers. kan der maksimalt nedjusteres med 10 %)
  • For selskaber under 80 gæster er følgende gældende:

    Afbestilling 4 uger før afvikling af det bestilte arrangement, uden nogen former for opkrævning.
    Afbestilling 2 uger før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 50% af prisen for de bestilte ydelser.
    Afbestilling 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 85% af de bestilte ydelser. ( Eventyrkort er bindende 7 dage før afvikling af arrangementet.)
    Afbestilling 48 timer inden eller udeblivelse af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 100% af de bestilte ydelser.

    For selskaber på 80 gæster og derover er følgende gældende:

    Afbestilling 6 uger før afvikling af det bestilte arrangement, uden nogen former for opkrævning.
    Afbestilling 4 uger før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 50% af prisen for de bestilte ydelser.
    Afbestilling 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 85% af de bestilte ydelser. ( Eventyrkort er bindende 7 dage før afvikling af arrangementet.)
    Afbestilling 48 timer inden eller udeblivelse af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 100% af de bestilte ydelser.

juletegninger_klokker
Booking af julefrokost 2023