KOM TIL UTRADITIONEL JULEFROKOST I PAKHUSET

All inclusive!

julefrokost_2023 (3)

Den traditionelle julefrokost er skiftet ud med street food og underholdning. Pakhuset julepyntes til den helt store (- og som altid, lettere overvældende) guldmedalje. Pakhusets værter byder jer til bords med smil, velkomstdrinks og covermusik. Her får I også udleveret et madkort samt jeres armbånd til fri bar.

Under hele arrangementet er der enten livemusik eller underholdning i form af "kaos pakkeleg" med en elegant dronning af drag - samt ikke mindst dj & dansegulv. I kan også udfordre hinanden i “hammermaskinen”.

Hver især får I et madkort med 200kr (eller mere efter aftale) og kan derefter frit gå på rov blandt 17 madboder. Drikkepakken er tilpasset så alle kan være med i et udvalg af vin, øl og spiritus med og uden alkohol.

juletegninger_samlet (2)

Aftenens program er spækket med underholdning og musik. Det eneste I skal beslutte er, hvad I ønsker at spise. Der skal bestilles til minimum 4 personer pr selskab. Pris og indhold nedenfor.

Pris i alt 769 DKK
pr person inkl. moms

reservation@stormspakhus.dk
+45 33 93 07 60
program
Lag 4
Lag 2
Lag 3

Hvad indeholder prisen?

Fri bar fra kl. 18 til midnat

Odense Pilsner, Odense Classic, Rødhætte.

Husets rød-, hvid- og rosévin.

Husets vodka, gin og rom m. sodavand.

Mojito, Gin Hass.

Uden alkohol: Gin&Tonic m. Tanqueray 0.0,
Heineken 0.0, Gin Hass, Sodavand, Rebæl gastrosaft.

Det får i også med

1 velkomstdrink

Madkort på 200,- (I går selv ud og vælger jeres mad )

Fri bar i 6 timer fra kl. 18.00

Musik, underholdning, pynt og aktiviteter

1 kop kaffe

Skrub-af-bajer-og-pølse.

juletegninger_samlet (2)
julefrokost_2023 (1)

DATOER FOR
JULEFROKOST I PAKHUSET

Fredag 22. november
Fredag 29. november
Lørdag 30. november
Fredag 6. december
Lørdag 7. december
Fredag 13. december

BOOK DIN JULEFROKOST

Klar til at booke? Så grib telefonen og ring til os på +(45) 33 93 07 60, udfyld kontaktformularen på siden her, eller send en mail med ønske til dato og antal deltagere på reservation@stormspakhus.dk

Betalingsbetingelser:

Selskaber på under 10 personer skal betales med kort på dagen.

Selskaber på 10 personer og derover faktureres som følger:
50 % af beløbet betales 4 uger før arrangementets afholdelse.
Resterende 50 % fremsendes efter endeligt antal er meddelt - og skal være betalt inden arrangementets afholdelse.
Evt. ekstra forbrug på dagen - betales med kort på dagen

Afbestillingsbetingelser:

Afbestilling af selskaber på 20 gæster og derover, kan annulleres rettidigt senest 4
uger før afviklingen af det bestilte arrangement.

Afbestilling af selskaber på mindre end 20 personer, kan annulleres rettidigt senest 2
uger før afviklingen af det bestilte arrangement.

Afbestilles hele selskabet eller reduceres der mere end 10 % er følgende regler
gældende:

  • Til og med 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, opkræves der 50 % af
    prisen for de bestilte ydelser.
  • Senere end 7 dage før afviklingen af det bestilte arrangement opkræves der 95 % af
    prisen for de bestilte ydelser.
  • Ved manglende fremmøde (no show) opkræves fuld pris for hele arrangementet.
  • Alle ændringer skal foretages skriftligt
  • Det antal deltagere, der er oplyst 7 dage inden afholdelse er bindende til betaling
    (ved selskaber over 20 pers. kan der maksimalt nedjusteres med 10 %)
  • For selskaber under 80 gæster er følgende gældende:

    Afbestilling 4 uger før afvikling af det bestilte arrangement, uden nogen former for opkrævning.
    Afbestilling 2 uger før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 50% af prisen for de bestilte ydelser.
    Afbestilling 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 85% af de bestilte ydelser. ( Eventyrkort er bindende 7 dage før afvikling af arrangementet.)
    Afbestilling 48 timer inden eller udeblivelse af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 100% af de bestilte ydelser.

    For selskaber på 80 gæster og derover er følgende gældende:

    Afbestilling 6 uger før afvikling af det bestilte arrangement, uden nogen former for opkrævning.
    Afbestilling 4 uger før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 50% af prisen for de bestilte ydelser.
    Afbestilling 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 85% af de bestilte ydelser. ( Eventyrkort er bindende 7 dage før afvikling af arrangementet.)
    Afbestilling 48 timer inden eller udeblivelse af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 100% af de bestilte ydelser.

juletegninger_klokker
Julefrokost 2024