Julefrokost i Storms Pakhus 2025

‭ÅRETS JULEFROKOST
ER‬ ‭UTRADITIONEL!‬

All inclusive!

Julefrokost i Storms Pakhus 2025

Glem alt om støvede konferenceborde og lunken leverpostej – det her er en utraditionel julefrokost på Storms-manér! Hyggen er i højsædet, de skæve indslag lurer om hjørnet, og maden? Den bestemmer du helt selv. Vælg frit mellem alle Pakhusets madboder – flere af dem har endda fået et julet tvist, hvis trangen til flæskesteg eller juleand skulle melde sig.

Klar til at skrive dig ind i historiebøgerne? Så er det bare om at stille op i Julemesterskaberne i Sildespisning! Ét minut. En stabel sild. Én vinder. Det handler om hæder, ære – og en god portion salt i skægget og fisk i ægget.

Kaospakkelegen? Den er ikke for sarte sjæle. Der er præmier på spil, terninger i kamp og masser af grin, når pakkerne flyver på kryds og tværs. Aftenen byder også på klassiske udfordringer som dart, slå søm og andre spil, der tester både præcision og promille.

juletegninger_samlet (2)

Du får et gennemført program med underholdning, musik og hygge. Det eneste du skal beslutte i løbet af din aften er, hvad du ønsker at spise.

Pris i alt 769 DKK
pr. person inkl. moms

Reservation@stormspakhus.dk
Ring alle dage 13-21: +45 33 93 07 60
julefrokost-program-storms
Julefrokost i Storms Pakhus 2025
Julefrokost i Storms Pakhus 2025
Julefrokost i Storms Pakhus 2025

Hvad består fri bar af

FRI BAR FRA KL. 18.00 TIL MIDNAT
Husets vine (rød, hvid, rosé)
Odense Pilsner, Odense Classic
Rom & Cola, Gin & Tonic, Gin/Lemon, Mojito

ALKOHOLFRIT
Heineken 0.0
Rebæl Gastro Saft
Sodavand
Alkoholfri Gin

Hvad får vi ellers med?

1 stk. velkomstdrink

Madkort på 200kr (I går selv ud og vælger jeres mad)

Musik, underholdning, pynt og aktiviteter

Pick-me-up-Kaffe kl 21.

Late Night Snack Attack (chips og flæskesvær)

Julefrokost i Storms Pakhus 2025

Hvilke datoer er mulige?

Fredag d. 21. november
Fredag d. 28. november
Lørdag d. 29. november
Fredag d. 5. december
Lørdag d. 6. december
Fredag d. 12. december

BOOK DIN JULEFROKOST

Klar til at booke? Så grib telefonen og ring til os på +(45) 33 93 07 60, udfyld kontaktformularen på siden her, eller send en mail med ønske til dato og antal deltagere på reservation@stormspakhus.dk

reservation@stormspakhus.dk

(+45) 33 93 07 60

Betalingsbetingelser:

Selskaber på under 10 personer skal betales med kort på dagen.

Selskaber på 10 personer og derover faktureres som følger:
50 % af beløbet betales 4 uger før arrangementets afholdelse.
Resterende 50 % fremsendes efter endeligt antal er meddelt - og skal være betalt inden arrangementets afholdelse.
Evt. ekstra forbrug på dagen - betales med kort på dagen

Afbestillingsbetingelser:

Afbestilling af selskaber på 20 gæster og derover, kan annulleres rettidigt senest 4
uger før afviklingen af det bestilte arrangement.

Afbestilling af selskaber på mindre end 20 personer, kan annulleres rettidigt senest 2
uger før afviklingen af det bestilte arrangement.

Afbestilles hele selskabet eller reduceres der mere end 10 % er følgende regler
gældende:

  • Til og med 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, opkræves der 50 % af
    prisen for de bestilte ydelser.
  • Senere end 7 dage før afviklingen af det bestilte arrangement opkræves der 95 % af
    prisen for de bestilte ydelser.
  • Ved manglende fremmøde (no show) opkræves fuld pris for hele arrangementet.
  • Alle ændringer skal foretages skriftligt
  • Det antal deltagere, der er oplyst 7 dage inden afholdelse er bindende til betaling
    (ved selskaber over 20 pers. kan der maksimalt nedjusteres med 10 %)
  • For selskaber under 80 gæster er følgende gældende:

    Afbestilling 4 uger før afvikling af det bestilte arrangement, uden nogen former for opkrævning.
    Afbestilling 2 uger før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 50% af prisen for de bestilte ydelser.
    Afbestilling 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 85% af de bestilte ydelser. ( Eventyrkort er bindende 7 dage før afvikling af arrangementet.)
    Afbestilling 48 timer inden eller udeblivelse af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 100% af de bestilte ydelser.

    For selskaber på 80 gæster og derover er følgende gældende:

    Afbestilling 6 uger før afvikling af det bestilte arrangement, uden nogen former for opkrævning.
    Afbestilling 4 uger før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 50% af prisen for de bestilte ydelser.
    Afbestilling 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 85% af de bestilte ydelser. ( Eventyrkort er bindende 7 dage før afvikling af arrangementet.)
    Afbestilling 48 timer inden eller udeblivelse af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 100% af de bestilte ydelser.

juletegninger_klokker
Julefrokost 2025