SELSKABER I PAKHUSET
Fødselsdag
Firmafest
Barnedåb
Bryllupsreception
Konfirmation
... anything goes
Tid til selskab! Skal familie, kollegaer eller venner samles til en fantastisk aften i godt selskab? Så er Storms Pakhus et oplagt valg. Med vores ca. 6000 m2 er der masser af plads til alle selskaber. Fødselsdag, firmafest, barnedåb, bryllupsreception, konfirmation – anything goes!
I Pakhuset kan alle få det lige som de ønsker – der er noget for både vegetaren, veganeren og gluten-allergikeren. Det store udvalg i barerne byder op til både hverdag og fest – uanset om I bare er til en enkelt fyraftensøl eller om der skal skejes ud med vin og cocktails hele aftenen.
Nedenfor kan du læse mere om nogle af de muligheder, som vi kan tilbyde dig og dit selskab, når I besøger Storms Pakhus. Har du yderligere spørgsmål eller forespørgsler kan du kontakte os på reservation@stormspakhus.dk
Fødselsdag
Firmafest
Barnedåb
Bryllupsreception
Konfirmation
... anything goes!
Til Erhverv
BOOK JER IND til en uformel og anderledes firmafest, konference eller deslige. Pakhuset ligger et stenkast fra banegården i Odense, som fungerer som knudepunkt og dermed også det perfekte mødested på tværs af landet. Nem adgang til mad og drikke, mulighed for fancy kaffe, projektor, mobilbar, rundvisninger og diverse tekniske installationer.
Vi anbefaler “Drivhuset” med plads til ca. 100 mennesker til f.eks. dagkonferencer eller teambuilding events. "Drivhuset" er det område i Pakhuset, som er nemmest at "afsondre". I skal være mere end velkommen til at booke et uformelt møde eller en personlig rundvisning.
Book et bord
Book et bord til dit selskab. Så er I sikre på at have det helt for jer selv – også når I har været på opdagelse i det store street food-univers.
Vi finder et bord til jer i Schiøtz’ Have eller bagerst i Pakhuset. Er I flere end fire personer, kan det være en god ide at booke på forhånd. Booking til samme dag skal ske inden kl. 15.00.
Book et område
Skal I fejre et jubilæum, holde en fødselsdag eller juble for kærligheden, for hverdagen, for kollegaskabet eller måske den gavmilde personalekasse? Så gør det i Pakhuset, hvor I kan booke et helt område.
I Storms Pakhus kan du sagtens være den betænksomme vært og samtidig læne dig tilbage og bruge din tid på dét, der er vigtigst: Dine gæster. Vi hjælper gerne med at sammensætte programmet.
Læs mere om de tre mulige områder for booking herunder.
Drikkepakker
Noget godt at drikke skal der til! Og I er til vin, øl, bobler eller cocktails, så har vi en pakke til jer. Ved køb af drikkepakke får alle i selskabet udleveret et armbånd, som blot skal vises i baren. Det er et byt-til-nyt koncept, hvorfor der kun udleveres en enkelt drikkevarer pr. besøg i baren.
Praktisk info: Drikkepakkerne er tiltænkt grupper på minimum otte personer. Armbånd udleveres i baren, Fino Vino.
Eventyrkortet
Et kort til hele Pakhuset på én samlet regning!
At rejse er at leve, sagde den kære H. C. Andersen – og i eventyrbyen Odense behøver man ikke rejse særligt langt væk for at leve!
Med et eventyrkort kan jeres gæster helt vælge selv menuen. Vi laver individuelle eventyrkort, så de selv kan gå på opdagelse – du skal bare vælge beløbet.
Med eventyrkortet i hånden slipper I desuden for kontanter og kvitteringer.
Eventyrkortene kan bruges i alle barer og madboder og kan med fordel kombineres med ”Book et bord”, ”Book et område” eller en af vores tre drikkepakker.
Eventpakker
Trænger vennegruppen til at blive rystet sammen? Eller kollegaerne til at blive udfordret? Så klarer vi også det! I Storms Pakhus tilbyder vi nemlig også eventpakker til dit selskab. Læs med nedenfor.
NB: Vær opmærksom på, at du ved booking af eventpakker også booker “Drivhuset”. Undtagelsesvis Smagninger.
Quiz
Dyst i almen viden, film eller noget helt tredje. Vi stiller omgivelser, lyd, vært og selvfølgelig god stemning til rådighed. I skal dog selv sørge for præmier til vinderne.
Samlet pris er 3.000,- ex. moms (ex. præmier). Præmier kan tilkøbes efter aftale, typisk mellem 1.000-2.000 ,-
Quizvært er Michael Sørensen.
Banko
Gør klar til at råbe “Banko” for jeres lungers fulde kraft.
I får udleveret kuglepen og bankoplade ved bordet. Det er en bankoplade pr. person. Vi kører to omgange, og du kan vinde ved en række, to rækker og fuld plade.
Vi stiller omgivelser, lyd, vært og selvfølgelig god stemning til rådighed.
Samlet pris er 5.000,- ex. moms (ex. præmier). Præmier kan tilkøbes efter aftale, typisk mellem 1.000-2.000 ,-
Bankovært er Kristian Fjord.
Livemusik Quiz v/ Fjord & Planks
Et ekstra festligt indslag, hvor der er mulighed for at skråle med på diverse hits, drikke og vinde øl samt have en morsom aften.
Skuespiller, entertainer og quizvært Kristian Fjord akkompagneres af en af nordfyns musikalske stoltheder, Mikkel ”Planks” Planke, som på fornemste vis vil pryde jeres øregange med hits som indebærer alt fra Teddy Edelmann til Minds Of 99, Rocazino og Oasis.
Samlet pris er 12.000,- ex. moms (ex. præmier). Præmier kan tilkøbes efter aftale, typisk mellem 1.000-2.000 ,-
De to værter er Kristian Fjord & Planks.
Smagninger
Vi tilbyder også forskellige typer af smagninger. Så skal jeres selskab både lære og smage noget nyt? Så er en smagning en sikker vinder. Vi har dygtige bartendere, som hjertens gerne afholder enten gin, vin eller ølsmagninger for både små og store selskaber.
KONTAKT OS FOR
BOOKING AF DIT
SELSKAB
Udfyld formularen her – vi sidder klar til at modtage din forespørgsel. Du kan også smide os en e-mail eller giv os et kald. Vi kan træffes på telefon mandag til fredag kl. 10 - 16.