SELSKABER

Selskaber

Skal familie eller venner samles til en fantastisk aften i godt selskab? Så er Storms Pakhus et oplagt valg. Med vores ca. 6000 m2 er der masser af plads til alle selskaber. Fødselsdag, barnedåb, bryllupsreception, konfirmation – anything goes! Der vil altid være plads til, at jeres gæster kan få lige netop den madoplevelse de ønsker. I Storms Pakhus tilbyder vi anderledes og uformelle rammer, uanset formålet. Alle selskaber skræddersyes efter jeres ønsker og rammernes muligheder. Så kom og vær sammen i Pakhuset!

Nedenfor kan du læse mere om nogle af de muligheder, som vi kan tilbyde dig og dit selskab, når I besøger Storms Pakhus. Har du yderligere spørgsmål eller forespørgsler kan du kontakte os på reservation@stormspakhus.dk

BOOK ET BORD

Book et bord til dig og dit selskab, så er I sikre på at have et bord helt for jer selv, når I ankommer til Pakhuset. Vi finder et bord til jer i Schiøtz’ Have eller bagerst i Pakhuset, så I får lov til at nyde hinandens selskab i dejlige og anderledes rammer.

Med jeres eget bord kan I alle trygt gå på opdagelse i det store street food-univers, for jeres bord står stadig klar til jer, når I vender tilbage. Er I flere end 4 personer, kan det være en god ide at booke et bord på forhånd. Booking til samme dag skal ske inden kl. 15.00.

BOOK NU

Book et område

I Storms Pakhus elsker vi at lægge hus til – så skal I fejre et jubilæum, holde en fødselsdag eller juble for kærligheden, for hverdagen, for kollegaskabet og den gavmilde personalekasse. Så gør det hos os. 

Vi booker et område til jer, så I får et åndehul for jer selv – og så ligger resten af det smukke, gamle pakhus for jeres fødder. Det er derfor, vi kalder det både-og-løsningen: I kan nyde Pakhusets hyggelige, uformelle atmosfære, og samtidig få et hjørne, hvor I kan være jer selv. 

I Storms Pakhus kan du sagtens være den betænksomme vært og samtidig læne dig tilbage og bruge din tid på dét, der er vigtigst: Dine gæster. Du kan nemlig få skræddersyet dagen, hvor vi hjælper dig med at sætte rammerne. Dine gæster kan helt selv finde det street food, de har lyst til på dagen og så er det altid lidt af et eventyr, når man tager på tour de street food i Pakhuset.

BOOK NU

De to områder til booking er Schiøtz’s Have i hal 2 med plads til ca. 200-250 mennesker og Drivhuset (billedet nedenfor) i hal 3 med plads til ca. 75-100 mennesker. Vær opmærksom på, at Schiøtz’s Have kun kan bookes til private selskaber, hvis I (sådan ca.) fylder haven ud. Der er særlige regler for booking af Drivhuset, som I kan se under billedet her.

BOOKING AF DRIVHUSET TIL PRIVATE SELSKABER

Hvis du ønsker et privat selskab, så kan du booke “Drivhuset” i hal 3. Som udgangspunkt placeres jeres selskab enten i Schiøtz Have, Drivhuset eller efter aftale, men ønsker i, have “Drivhuset” for jer selv, så er det også muligt. Maks 100 pax.

Det kunne f.eks være i forbindelse med jeres egen Quiz, Banko eller lign.

  • For 59 personer eller færre  vil der være et gebyr på Drivhuset af 5000kr.
  • For selskaber på 60 personer eller flere sløjfes gebyret.
  • Inklusive i booking af Drivhuset er AV-udstyr (projektor, højtalere, mikrofon).
  • Booker man Drivhuset er der mulighed for tilkøb af eventyrkort, køleskab, udvidet av-udstyr (f.eks hvis der vil være DJ eller lign.) samt et EVENT.

Drikkepakker

Noget godt at drikke skal der til! Og uanset anledningen, så tilbyder vi naturligvis en oplagt mulighed for en herlig skål med selskabet. Hvad enten I er til vin, øl, bobler eller cocktails, så har vi pakken til jer.

Tilkøber I en drikkepakke til selskabet, får I alle et armbånd, som I viser i baren, når I ønsker noget at drikke. Det er et byt-til-nyt koncept, der udleveres derfor kun en drikkevare pr. besøg i baren.

 

Før maden:

Byd selskabet på en velkomstdrink, så I kan starte middagsoplevelsen ud med en festlig skål. I kan vælge mellem:

Prosecco 60,- pr. person
Aperol Spritz 65,- pr. person
Storms G&T 70,- pr. person

Praktisk info: Drikkepakkerne er tiltænkt grupper på min. 8 personer. Ved ankomst får I udleveret armbånd til selskabet i baren, der hedder Fino Vino.

BOOK DIN BORDPAKKE

Eventpakker

Mere end bare mad og drikke!

Skal studiegruppen rystes sammen, kollegaerne udfordres eller veninderne forkæles? Den klarer vi også! I Storms tilbyder vi nemlig ikke kun noget for de sultne og tørstige. Vi har sammensat 3 forskellige eventpakker til jeres selskab, så I kan spice besøget op med en sjov aktivitet, kun for jer.

QUIZ

Quiz er en klassisk disciplin, der altid kan skabe god konkurrence blandt vennerne og kollegaerne. I kan dyste i almen viden, film eller måske noget helt tredje. Vi stiller omgivelser, lyd, vært og selvfølgelig god stemning til rådighed. I skal dog selv sørge for præmier til vinderne.

Samlet pris er 3.000,- (ex. præmier. Præmier kan tilkøbes efter aftale, typisk mellem 1000-2000kr) – Quizvært er Michael Sørensen.

BANKO

Gør klar til at råbe “Banko” for dine lungers fulde kraft! Du får udleveret kuglepen og bankoplade ved bordet. Det er 1 bankoplade pr. person. Vi kører 2 omgange, og du kan vinde ved 1 række, 2 rækker og fuld plade. Der vil også være fornemme sidegevinster, så vælg din sidemand med omhu! Vi stiller omgivelser, lyd, vært og selvfølgelig god stemning til rådighed.

Samlet pris er 3.500,- (ex. præmier. Præmier kan tilkøbes efter aftale, typisk mellem 1000-2000kr) – Bankovært er Kristian Fjord.

LIVEMUSIK QUIZ V/ FJORD & PLANKS

Arrangementet er et festligt indslag og har til formål, at alle ka’ skråle med på diverse hits, drikke øl og vinde øl samt have en mindeværdig aften! Skuespiller, entertainer og quizvært Kristian Fjord akkompagneres af en af nordfyns musikalske stoltheder, Mikkel ”Planks” Planke, som på fornemste vis vil pryde gæsternes øregange med hits som indebærer alt fra Teddy Edelmann til Minds Of 99 til Rocazino og Oasis

Samlet pris er 8.000,- (ex. præmier. Præmier kan tilkøbes efter aftale, typisk mellem 1000-2000kr) – De to værter er Kristian Fjord & Planks

GIN/ØL/VINSMAGNINGER

Vi tilbyder også forskellige typer af smagninger. Så skal jeres selskab både lære og smage noget nyt? Så er en smagning en sikker vinder. Vi har dygtige bartendere, som hjertens gerne afholder enten gin, vin eller ølsmagninger for både små og store selskaber. Læs mere om smagningerne her.

LÆS OM SMAGNINGER

Lad os tage en snak om, hvilke ønsker I har, og hvad der kan lade sig gøre. Kontakt os mindst 14 dage før, så vi kan få det hele stablet på benene.

SKRIV TIL OS NU

EVENTYRKORT

Et kort til hele Pakhuset på én samlet regning!

At rejse er at leve, sagde den kære H. C. Andersen – og i eventyrbyen Odense behøver man ikke rejse særligt langt væk for at leve! Med et eventyrkort kan jeres selskab helt selv vælge hvad I vil spise og drikke uanset præferencer. Vælg et beløb på forhånd og vi laver individuelle eventyrkort til dine gæster, så de selv kan vælge menuen. Med eventyrkortet i hånden slipper I for kontanter og kvitteringer i lange baner. I stedet giver du som vært, dine gæster frie tøjler med det beløb du har afsat. Eventyrkortene kan bruges i alle barer og madboder og kan med fordel kombineres med ”Book et bord”, ”Book et område” eller en af vores tre drikkepakker.

Book et bordBook et områdeDrikkepakker

UTRADITIONEL JULEFROKOST!

Skal årets julefrokost være et brag af en fest? Så har vi lokationen og pladsen til hele selskabet. Vi tilbyder et stort udvalg af mad og drikke til hele gruppen og står klar med nissehuer, DJ’s og fest hele aften. Læs mere om datoer og vores julefrokosttilbud via linket herunder.

Julefrokost