KOM TIL UTRADITIONEL JULEFROKOST I PAKHUSET

All inclusive!

julefrokost_2023 (3)

Den traditionelle julefrokost er skiftet ud med street food og underholdning. Pakhuset julepyntes til den helt store (- og som altid, lettere overvældende) guldmedalje. Pakhusets værter byder jer til bords med smil, velkomstdrinks og covermusik. Her får I også udleveret et madkort samt jeres armbånd til fri bar.

Under hele arrangementet er der enten livemusik eller underholdning i form af "kaos pakkeleg" med en elegant dronning af drag - samt ikke mindst dj & dansegulv. I kan også udfordre hinanden i “hammermaskinen”.

Hver især får I et madkort med 200kr (eller mere efter aftale) og kan derefter frit gå på rov blandt 17 madboder. Drikkepakken er tilpasset så alle kan være med i et udvalg af vin, øl og spiritus med og uden alkohol.

juletegninger_samlet (2)

Aftenens program er spækket med underholdning og musik. Det eneste I skal beslutte er, hvad I ønsker at spise. Der skal bestilles til minimum 4 personer pr selskab. Pris og indhold nedenfor.

Pris i alt 769 DKK
pr person inkl. moms

reservation@stormspakhus.dk
+45 33 93 07 60
program
Lag 4
Lag 2
Lag 3

Hvad indeholder prisen?

Fri bar fra kl. 18 til midnat

Odense Pilsner, Odense Classic, Rødhætte.

Husets rød-, hvid- og rosévin.

Husets vodka, gin og rom m. sodavand.

Mojito, Gin Hass.

Uden alkohol: Gin&Tonic m. Tanqueray 0.0,
Heineken 0.0, Gin Hass, Sodavand, Rebæl gastrosaft.

Det får i også med

1 velkomstdrink

Madkort på 200,- (I går selv ud og vælger jeres mad )

Fri bar i 6 timer fra kl. 18.00

Musik, underholdning, pynt og aktiviteter

1 kop kaffe

Skrub-af-bajer-og-pølse.

juletegninger_samlet (2)
julefrokost_2023 (1)

DATOER FOR
JULEFROKOST I PAKHUSET

Fredag 22. november
Fredag 29. november / UDSOLGT
Lørdag 30. november
Fredag 6. december / UDSOLGT
Lørdag 7. december
Fredag 13. december / UDSOLGT

BOOK DIN JULEFROKOST

Klar til at booke? Så grib telefonen og ring til os på +(45) 33 93 07 60, udfyld kontaktformularen på siden her, eller send en mail med ønske til dato og antal deltagere på reservation@stormspakhus.dk

Betalingsbetingelser:

Selskaber på under 10 personer skal betales med kort på dagen.

Selskaber på 10 personer og derover faktureres som følger:
50 % af beløbet betales 4 uger før arrangementets afholdelse.
Resterende 50 % fremsendes efter endeligt antal er meddelt - og skal være betalt inden arrangementets afholdelse.
Evt. ekstra forbrug på dagen - betales med kort på dagen

Afbestillingsbetingelser:

Afbestilling af selskaber på 20 gæster og derover, kan annulleres rettidigt senest 4
uger før afviklingen af det bestilte arrangement.

Afbestilling af selskaber på mindre end 20 personer, kan annulleres rettidigt senest 2
uger før afviklingen af det bestilte arrangement.

Afbestilles hele selskabet eller reduceres der mere end 10 % er følgende regler
gældende:

  • Til og med 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, opkræves der 50 % af
    prisen for de bestilte ydelser.
  • Senere end 7 dage før afviklingen af det bestilte arrangement opkræves der 95 % af
    prisen for de bestilte ydelser.
  • Ved manglende fremmøde (no show) opkræves fuld pris for hele arrangementet.
  • Alle ændringer skal foretages skriftligt
  • Det antal deltagere, der er oplyst 7 dage inden afholdelse er bindende til betaling
    (ved selskaber over 20 pers. kan der maksimalt nedjusteres med 10 %)
  • For selskaber under 80 gæster er følgende gældende:

    Afbestilling 4 uger før afvikling af det bestilte arrangement, uden nogen former for opkrævning.
    Afbestilling 2 uger før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 50% af prisen for de bestilte ydelser.
    Afbestilling 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 85% af de bestilte ydelser. ( Eventyrkort er bindende 7 dage før afvikling af arrangementet.)
    Afbestilling 48 timer inden eller udeblivelse af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 100% af de bestilte ydelser.

    For selskaber på 80 gæster og derover er følgende gældende:

    Afbestilling 6 uger før afvikling af det bestilte arrangement, uden nogen former for opkrævning.
    Afbestilling 4 uger før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 50% af prisen for de bestilte ydelser.
    Afbestilling 7 dage før afvikling af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 85% af de bestilte ydelser. ( Eventyrkort er bindende 7 dage før afvikling af arrangementet.)
    Afbestilling 48 timer inden eller udeblivelse af det bestilte arrangement, vil der blive opkrævet 100% af de bestilte ydelser.

juletegninger_klokker
Julefrokost 2024